Polyurethane Bed Liners

Go down

Polyurethane Bed Liners

Post  Admin on 5/9/2008, 08:13

Any one ever use those do it yourself bed liners and have any advice or anything for me before I do it.

http://www.magnetpaints.com/bedliner.asp
avatar
Admin
Admin

Number of posts : 248
Location : Michigan
Rep Points :
3 / 1003 / 100

Registration date : 2008-04-19

View user profile http://garage-inc.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  Admin on 5/24/2008, 21:56

Well, This is my first time putting in one of these bed liners. Wish me luck..LOL
avatar
Admin
Admin

Number of posts : 248
Location : Michigan
Rep Points :
3 / 1003 / 100

Registration date : 2008-04-19

View user profile http://garage-inc.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  buzhunter on 5/25/2008, 04:43

Good luck, man. I'm sure it wouldn't be easy to mess up. As long as you get it clean and be careful. Let us know how it turns out.

_________________
buz
avatar
buzhunter
Moderator

Number of posts : 125
Location : St Louis
Rep Points :
1 / 1001 / 100

Registration date : 2008-04-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  Admin on 5/25/2008, 09:15



It didn't cover all that well, I'm thinking of putting on a second coat..
Sorry about the small pics, I gotta fix that..
avatar
Admin
Admin

Number of posts : 248
Location : Michigan
Rep Points :
3 / 1003 / 100

Registration date : 2008-04-19

View user profile http://garage-inc.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  buzhunter on 5/26/2008, 17:40

Yeah, it's hard to tell in those pics. I'd apply a second if I was you. It can't hurt.

_________________
buz
avatar
buzhunter
Moderator

Number of posts : 125
Location : St Louis
Rep Points :
1 / 1001 / 100

Registration date : 2008-04-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  Admin on 5/27/2008, 00:08

Certainly couldn't hurt, and as abusive as I am to that box I prolly should..
avatar
Admin
Admin

Number of posts : 248
Location : Michigan
Rep Points :
3 / 1003 / 100

Registration date : 2008-04-19

View user profile http://garage-inc.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  buzhunter on 5/27/2008, 19:02

LOL, yeah, I've abused a box or two in my time. (had to be said)

_________________
buz
avatar
buzhunter
Moderator

Number of posts : 125
Location : St Louis
Rep Points :
1 / 1001 / 100

Registration date : 2008-04-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  Admin on 5/28/2008, 11:04

LOL, You dirty old man..lmao
I got that kit for my birthday so I didn't know how much it cost.
I seen one today at parts plus, $100 It may be a while before I can do a second coat..
avatar
Admin
Admin

Number of posts : 248
Location : Michigan
Rep Points :
3 / 1003 / 100

Registration date : 2008-04-19

View user profile http://garage-inc.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  buzhunter on 5/29/2008, 03:28

I hear you. $100.00 ain't what it used to be. Oh well. Just take it easy on the first coat until then.

_________________
buz
avatar
buzhunter
Moderator

Number of posts : 125
Location : St Louis
Rep Points :
1 / 1001 / 100

Registration date : 2008-04-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Polyurethane Bed Liners

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum